وت شاپ بلاگ (دامپزشکی و دامپروری)

کتاب ، جزوه ، فیلم ، اپلیکیشن در زمینه دامپزشکی و حیوانات

وت شاپ بلاگ (دامپزشکی و دامپروری)

کتاب ، جزوه ، فیلم ، اپلیکیشن در زمینه دامپزشکی و حیوانات

وت شاپ بلاگ (دامپزشکی و دامپروری)
فروشگاه دامپزشکی و دامپروری
اپلیکیشن دامپزشک همراه
آخرین نظرات

نکتون کیو Nekton-Q

جمعه, ۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱ ب.ظ

 مولتی ویتامین

( Multivitamin )

نام تجاری :

نکتون کیو

Nekton-Q

شرکت : Nekton

گروه دارویی :

مکمل ویتامین

یک مکمل سودمند متشکل از مواد فعال و مغذی بوده که به سیستم بدن پرنده در ایجاد تطابق با اثرات قرنطینه و کاهش اثرات درمان های دارویی بخصوص تزریق آنتی بیوتیکها و سولفانامیدها که منجر به کمی انعقاد خون بعلت کاهش ویتامین K می گردد، کمک می نماید. با افزایش تولید آنتی بادی، تاثیر مثبتی بر بافت پوششی، تثبیت گردش خون، ارتقاء سیستم انعقاد خون و تقویت سیستم دفاعی بدن دارد. ویتامین A به عنوان ویتامین حفاظت کننده بافتهای پوششی، ارتقاء کارکرد و دفاع عفونی انواع ساختارهای سلولی، بدنبال افزایش تولید آنتی بادی را سبب می گردد. ویتامین E حفاظت از غشاء سلولی، سوخت وساز مفید انرژی و سیستم ایمنی سالم را باعث می شود. این محصول دارای ویتامین K برای حفظ کارکرد سیستم انعقاد خون و مقادیر بالای ویتامین A وE که برتقویت سیستم ایمنی بدن پرنده بسیار موثر است و سایر ویتامین ها، عناصر کمیاب و اسیدهای آمینه با اهمیت می باشد.

Nekton Q میباست در موارد لزوم آنهم هنگام بیماری مصرف شود و هنگام استفاده آن نبایستی ترکیب ویتامینی دیگری را مصرف نمود. نکتون کیو از طریق آب آشامیدنی یا غذای نرم به صورت روزانه قابل مصرف است.

vetshoop.ir

اپلیکیشن موبایل دامپزشک همراه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی